-.-'


Sitter här framför datorn mitt i natten och gör ingenting. Ensamt, trist, men e inte trött...än. Har inget annat för mig så jag skriver lite =)... Ska som sagt till Vadstena imorn, ska bli skönt att komma iväg lite... Det blir långtråkigt att bara slappa hela dagarna, men skönt då och då^^. Måste fixa med dreadsen imorn, dom ser lite risiga ut, men det va nog därför att jag blev så blöt av regnet...Jag vaxar dom imorn^^, ska inte till stan förrän 16.00 så jag har tid på mig =).MIn mobil funkar inte, måste lagas och tills dess så får jag nöja mig med en halvtrasig sådan. Men den går att ringa med i alla fall, än så länge... Ska snart sova jag känner att jag börjar bli lite sömnig. Blir kul att se kompisarna igen, det va ett litet tag sen^^.

Sov gott!!


Zzzzzzzzzzz.....

Kommentarer
Postat av: Karin

inte för mycke vax nu.....;)

najs blogg!

2008-07-15 @ 13:37:09
URL: http://zoad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0